Återvänder i år till ett torp vi påbörjade förra året med att fixa vardagsrummet. Nu är det dags för det lilla köket och mullbänken har ersatts, nytt bjälklag av timmer samt ett 1 1/2" furugolv har lagts in.
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.OkLäs mer